28 februari: SP Campagne in Stadsbos Tilburg

20 februari 2015

28 februari: SP Campagne in Stadsbos Tilburg

Op 28 februari organiseert SP Brabant een campagne-bijeenkomst in het stadsbos van Tilburg.

Brabant onderscheidt zich in haar natuurbeleid, we maken de Ecologische Hoofdstructuur af en trekken samen met bedrijfsleven en natuurorganisaties op om dit te realiseren en te verbinden met mogelijkheden voor meer werkgelegenheid en economische ontwikkeling, juist voor mensen met een wat lagere opleiding. Onze eigen gedeputeerde Johan van den Hout is niet voor niks gekozen als “groenste politicus” van 2014 en zal ook een toelichting geven op het beleid. Daarnaast zijn er interessante andere sprekers die toelichten waarom natuur in samenhang met economie hip is. Daarnaast is er een korte wandeling in het stadsbos met verschillende campagneactiviteiten. De lunch wordt geregeld. Meld je aan voor 24 februari  via rboersbroek@brabant.nl (geef even aan wanneer je een vegetarischdieet volgt) Bij slecht weer is er een alternatief programma!   Bron foto: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Green.tomato.180x.jpg