21 februari: Campagneaftrap SP Noord-Brabant

15 februari 2015

21 februari: Campagneaftrap SP Noord-Brabant

Op zaterdag 21 februari trapt de SP Noord-Brabant haar verkiezingscampagne letterlijk af op het voetbalveld in Maren-Kessel. De opening van de SP campagne voor de verkiezingen van de Provinciale Staten staat in het teken van breedte- en gehandicaptensport.

De SP is van mening dat vanuit de provincie meer aandacht moet komen voor breedte- en gehandicaptensport. Sport moet namelijk voor iedereen toegankelijk zijn. Breedte- en gehandicaptensport moeten daarbij voorrang krijgen op topsport.

Tijdens onze opening vind er een sportdemonstratie plaats van een ampuvoetbalteam. Diverse sprekers en sporters uit het ampuvoetbal en rolstoelbasketbal zullen deze dag aanwezig zijn. Namens de SP spreekt Tweede Kamerlid Henk van Gerven en wethouder Bianca van Kaathoven, zij heeft als SP wethouder de portefeuille sport in de gemeente Eindhoven. Daarnaast zal Fractievoorzitter van SP Noord-Brabant Nico Heijmans het fluitsignaal geven voor de start van de campagne.

De aftrap van de campagne zal plaatsvinden op de Pastoor Roesweg 43, 5398 HZ in Maren-Kessel. Vanaf 14:30 uur zijn de deuren open, waarna de aftrap van 15:00 tot 17:00 zal duren.